Uping és un dels patrocinadors d’SportDrive Dakar

Perquè Uping és un dels patrocinadors d’SportDrive Dakar?

Uping és un dels patrocinadors d’SportDive Dakar perquè a part del lloguer de plataformes elevadores, vendre màquines, fer formacions, assessorar, etcètera, som amants del món del motor.

Per aquest motiu, hem tingut l’oportunitat d’aportar el nostre granet de sorra a aquest projecte i no l’hem desaprofitat.

Aquest equip de rally està format per Josep Nicolas (pilot) i Ariel Jaton (copilot) i correran el Rally Dakar en la nova categoria UTV (vehicles lleugers).

Ser un dels patrocinadors ens omple d’orgull, i, aquest any, ens ajudarà a sentir-nos més a prop de la competició offroad més emocionant de l’any.

¿Quan comença el Rally Dakar 2018?

El Dakar comença el dia 6 de gener i dura fins el dia 20, recorrent Perú, Bolívia i Argentina.

Si vols saber tota la informació sobre el Rally Dakar 2018 prem aquí.

¿Com estar informats?

Molt fàcil! Mentre no arriba el gran dia, nosaltres anirem publicant cosetes a les nostres xarxes socials (facebook, instagram y twitter), però no us perdeu l’oportunitat de seguir tots els passos dels nostres pilots preferits en les seves xarxes socials.

Si voleu saber més sobre ells i el seu vehicle entra a la seva web i segueix-los!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Solicita una llamada